wtorek, 17 kwietnia 2012

Błyszczyk My Secret, Fashion Lip Gloss. :)

Jakiś czas temu skończył mi się moja ukochana szminka Catrice, której używałam namiętnie, miała kolor beżowy, mocno pokrywała usta, może z trwałością nie było najlepiej, no ale co tam, w każdej chwili mogłam poprawić usta i było ok. :) Wybrałam się do Natury po nową pomadeczkę i jakie było moje zdziwienie, gdy okazało się że brak mojego koloru, postanowiłam więc wypróbować czegoś nowego, w zbliżonym kolorze, po kilkunastu minutach zdecydowałam się na ten błyszczyk, kolor mi odpowiadał, cena niecałe 8 zł, kupiłam i zabrałam do domu, tam niestety mój zachwyt się zakończył, pomalowałam nim usta, okazało się, że błyszczyk jest strasznie perłowy, a tego po prostu nie trawię.
Opakowanie przyzwoite, mogę nawet powiedzieć, że ładne, na pewno jest solidne i trwałe, napis nie schodzi a mam ten błyszczyk już od kilku miesięcy, aplikator zwykły, nie udziwniony, prosta gąbeczka, niewielka, dla mnie to plus. Tutaj zostawiam mu 7/10 punktów. ;)
Idę dalej, więc pora na coś więcej o samym błyszczyku, na pewno nie ma żadnych właściwości ochronnych, jest tłusty, ale niestety wysusza moje usta i podkreśla suche skórki z którymi w zimie walczę dzielnie, ale niestety bezskutecznie. Nie jest trwały, nie "zajda" się też do końca, w kącikach ust tworzy nieestetyczne "rolki", efekt zaraz po pomalowaniu wydaje mi się typowo bazarowy, można z nim kombinować i nakładać go pędzelkiem do szminki, w bardzo małej ilości, wtedy jest nawet ok, usta po prostu delikatnie się mienią na złoto-miedziany kolor. Zapach nie powala, słodki i chemiczny, może to głupie ale  według mnie mnie zalatuje octem. :) Ode mnie w tej kategorii łapie 3/10 punktów. ;)
Podsumowując, nie jest moim ulubieńcem, na pewno się nie zaprzyjaźnimy, po prostu pewnie z czasem wyląduje w pudełeczku z kosmetykami zapomnianymi, a szkoda, bo w opakowaniu bardzo mi się podobał, dla dziewczyn które lubią perłowe mazidełka polecam jak najbardziej, ale radzę by pod błyszczyk zastosować jakąś bazę która ochroni Wasze usta. :)
Cena 8,99zł za 10ml.
Ogólnie 2/10 punktów i nigdy więcej! 
Zdjęcie mojego wykonania:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz